středa 6. září

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z  poslední doby Věda:
  • Co se bude dít nyní, když bylo dokončeno mapování lidského genomu?(FT) Sdělovací prostředky:
  • Dementi: Neřekl jsem, že je nesmysl dražit televizní licence (Milan Šmíd) K reklamě a k aktivistické novinařině:
  • K reklamě a k aktivistické novinařině: Je možno nepodporovat válkou pronásledované lidi? (Jana Zimová) Reakce:
  • "Když musíš, tak musíš" je účinná reklama (Jindřich Pařík) Česká televize:
  • Hrubě protiruská zaujatost u moderátora Událostí (Michal Satranský) BIS a právo:
  • Patří nelegální praktiky ke standardu práce českých bezpečnostních složek? (Ondřej Janda) Reakce:
  • Železný televizi Nova neukradl: Bude Čulík zdiskreditován, že stojí "na straně Michaela Donatha"? (Petr Paleta) Oznámení CET 21:
  • CET 21 může užívat ochranné známky "Občanské judo", "TABU" a "Na vlastní oči"



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • "Když musíš, tak musíš" je účinná reklama

    Jindřich Pařík

    To: Jan Travnicek, Ales Kastner

    Panove, aniz bych chtel byt potmesily, zda se ze reklama "Kdyz musis tak musis" je ve smyslu ucelu reklamy reklamou dobrou a ucinnou.

    Hlavnim cilem reklamy je vzbudit pozornost. Vyvola-li dokonce emoce, jde o reklamu vyslovene profesionalne kvalitni.

    Vas dokazal ten brutalni blondaty andilek rozohnit natolik, ze jste se sami zapojili do reklamni prace a bezplatne propagujete tu nestastnou oplatku dal. Kdo ten spot dosud nevidel bude Vasimi texty nabuzen jej shlednout - "co safra ty chlapky tak popudilo?"

    Panove, to co sireni cehokoliv mezi mladezi vyslovene prospiva a napomaha jsou zakazy. Zakazane knizky, casopisy, pisnicky - to uz si na to nepamatujete?

    Chcete zakazat mirne brutalni reklamni spoty? Zakazete Ramba a dalsi americke trotloviny a budete pokracovat dal? Vymytime prazsky prisporostly slang z televiznich inscenaci, misto ohlupujicich "Kufru" a "Her bez hranic" nainstalujeme "okenka vazne hudby" ci "chvilky poesie" a pro "milovniky popularni hudby" zapeji Kroky dra. Janecka ci Pepicek Zima ve "Chvilce pro pisnicku"?

    Ne - zakazy, regulace, vychova ci lepe "formovani mladeho cloveka v platneho jedince nasi spolecnosti" nefunguje.

    Souhlasim s Vami. Reklamy jsou tupe, spatne, hloupe, hrube a vadi mi. Zakazy proti nim bojovat ale nelze.

    Poznámka JČ: Ano, jenže v některých zemích existují kontrolní státní úřady, které tento druh reklamy nepovolují, protože je neetický.



    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|