"Když musíš, tak musíš" je účinná reklama
To: Jan Travnicek, Ales Kastner
Panove, aniz bych chtel byt potmesily, zda se ze reklama "Kdyz musis tak musis" je ve smyslu ucelu reklamy reklamou dobrou a ucinnou.
Hlavnim cilem reklamy je vzbudit pozornost. Vyvola-li dokonce emoce, jde o reklamu vyslovene profesionalne kvalitni.
Vas dokazal ten brutalni blondaty andilek rozohnit natolik, ze jste se sami zapojili do reklamni prace a bezplatne propagujete tu nestastnou oplatku dal. Kdo ten spot dosud nevidel bude Vasimi texty nabuzen jej shlednout - "co safra ty chlapky tak popudilo?"
Panove, to co sireni cehokoliv mezi mladezi vyslovene prospiva a napomaha jsou zakazy. Zakazane knizky, casopisy, pisnicky - to uz si na to nepamatujete?
Chcete zakazat mirne brutalni reklamni spoty? Zakazete Ramba a dalsi americke trotloviny a budete pokracovat dal? Vymytime prazsky prisporostly slang z televiznich inscenaci, misto ohlupujicich "Kufru" a "Her bez hranic" nainstalujeme "okenka vazne hudby" ci "chvilky poesie" a pro "milovniky popularni hudby" zapeji Kroky dra. Janecka ci Pepicek Zima ve "Chvilce pro pisnicku"?
Ne - zakazy, regulace, vychova ci lepe "formovani mladeho cloveka v platneho jedince nasi spolecnosti" nefunguje.
Souhlasim s Vami. Reklamy jsou tupe, spatne, hloupe, hrube a vadi mi. Zakazy proti nim bojovat ale nelze.
Poznámka JČ: Ano, jenže v některých zemích existují kontrolní státní úřady, které tento druh reklamy nepovolují, protože je neetický.