SPT Telecom krade zákazníkům peníze častěji?
Dobry den,
po precteni clanku pana Polaka jsem si uvedomil, ze jsem mel vlastne
velike stesti. Stala se mi uplne stejna vec, ale v mem pripade se
jednalo pouze o 280,- Kc, tj. v podstate jsem nad tim jenom mavl rukou.
Popisu vam presne, co se stalo mne. Po nastehovani do noveho bytu jsem
zasel na Telecom vyridit prevedeni ucastnicke stanice. Nejprve mi bylo
sdeleno, ze mi stanici neprevedou, dokud nebudou zaplaceny poplatky za
posledni tri mesice. Protoze jsem od minuleho majitele mel vsechna
potvrzeni, ze vsechny slozenky od Telecomu poctive platil, zeptal jsem
se, zda mohu tyto poplatky (200 nebo 300 korun) zaplatit na miste. Bylo
mi sdeleno, ze to neni mozne, protoze Telecom v Praze nema pokladnu pro
hotovost a vubec neni schopen prijmout penize v hotovosti. Po cca 1
mesici mi najednou telefon nastesti z niceho nic prevedli a zacal jsem
platit normalni poplatky kazdy mesic. Zdalo se, ze vsechno je v poradku.
Ale nebylo. Na muj ucet bylo zapocteno penale za to, ze jsem nezaplatil
poplatek za mesic, kdy jsem ja jeste telefon od Telecomu nemel. Rekl
jsem si, ze je to administrativni chyba a zaplatil jsem 42,- Kc.
Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem po dalsich 2 mesicich dostal velice
vyhruzny dopis, ze jsem nezaplatil za dalsi mesic (posledni mesic pred
prevedenim linky na me) a ze pokud nezplatim poplatek a dalsi penale ve
vysi 42,- budu okamzite odpojen. Zaplatil jsem tedy poplatek za
predchoziho majitel plus dalsich 42,- Kc a nebyl jsem odpojen (zatim).
Z clanku pana Polaka a z meho vypraveni vyplyva, ze praxe uctovat
poplatky za predchoziho majitele je v Telecomu zjevne standardni
postup.
David Strupl
Poznámka JČ: I v tomto případě rádi zveřejníme vyjádření firmy SPT Telecom.