Jak si SPT Telecom účtoval dvakrát za práci, kterou provedl neochotně a pozdě
Dobry den !
Nase organizace se rozhodla zridit pevne pripojeni na Internet, bohuzel
zvolili jsme prave SPT Telecom. Nejdrive jsme
dostali mnoho slibu, jak to vsechno zaridi, a pote se preslo k realizaci.
Vzhledem k tomu,ze toto pripojeni nezrizujeme kazdy den, predpokladali jsme
aktivni pomoc providera pri konfigurovani serveru a pripojeni. Dost jsme se
zmylili. Nejprve prijel technik od Nextelu a pripojil router a modem. Router
byl ovsem jiny, nez jsme objednali, s tim, ze ten "nas" dodaji, jakmile bude na
sklade (to se stalo okolo 20.prosince 1998) nemame ho do dnes.To bylo vse, co
pro nas tento technik udelal s tim, ze na vic nema pokyny. A tak jsme cekali a
pokouseli se server nakonfigurovat a zprovoznit sami. Vzhledem k nasim
minimalnim zkusenostem se to nedarilo.
A tak jsme komunikovali s technikem
po telefonu a zadali ho o navstevu. Jeho jednani nas ovsem sokovalo. Odkud
jste a kde to je? Co ja u vas budu delat a jak se tam dostanu, vzdyt nemam
auto.To byly asi velmi padne argumenty pro to, aby se k nam nemusel dostavit.
No, abych to zkratil. Nakonec se technik po ruznych vyhruzkach dostavil a
zhruba po 8 hodinach prace se pripojeni rozbehlo. Smlouva byla uzavrena v
prosinci 1998 a technik pripojeni zprovoznil v unoru 1999.
Ovsem jake bylo
nase prekvapeni pri fakturaci. Na fakture se objevily castky za pripojeni od
28.12. 1998 a dalsi za instalaci, ktere byly zaplaceny jiz pri podpisu
smlouvy. Nastalo telefonovani a faxovani. Dodnes to neni vyrizeno. Castka,
kterou reklamujeme je cca 50 000 Kc. Predpokladam, ze bychom mohli zalozit
ligu obdobne poskozenych zakazniku.
Václav Sidák, Litoměřice