Nechat zákazníka vrátit jídlo v restauraci bez placení je slušnost, ale se studentkou Machovou nesouhlasím
Vazeny pane Matusincky,se zajmem jsem si precetl Vas clanek (též zde) clanek v
BL.Mel jsem na toto tema s panem Culikem vymenu nazoru pres e-mail.A i Vam
jsem jeden poslal. Ja s Vami celkem souhlasim ale v jedne veci bych vas rad
poopravil. Pokud budeme prirovnavat restauraci a zakaznika tak jak to nacal
pan Culik. Zde v Australii je mozne ze zakaznik prijde do restaurace objedna
si jidlo kousne do nej a chce ho vratit ze mu treba nechutnalo a nebo to
neni to co si myslel. A 99% restauracich mu bud jidlo daji jine a nebo mu
nepocitaji zadnou cenu za jidlo.Nestava se to casto ale stava se to. Nejde o
to udrzet si zakaznika ale o slusne chovani. Samozrejme se rozlysuje ktery
zakaznik udelal skutecny omyl pri vyberu jidla a ktery s vami chce jenom
vycurat.Tak ze ta moznost zde je. Nevim jak je to v jinych statech ale zde se
to bezne praktikuje. Vim to proto ze mam zde restauraci.Nedelam to jenom ja
ale i jini. Co se ale tyce pripadu slecny S.Machove narozdil od pana Culika s
Vami plne souhlasim.S pozdravem
Jiri Sahula AUSTRALIA
---