Nejezděte na dovolenou s cestovní kanceláří Fischer
(Tento článek nenajdete v českých papírových novinách, protože Fischer je důležitý inzerent)
Jindřich Dvořák reaguje na tuto stížnost Jaroslava Severa na cestovní kancelář Čedok.
Uklidnim vas, vas zazitek s Cedokem je slaby
odvar toho, co jsem ja zazil pred tremi lety s CK pana Fishera.
My jsme nejen nedostali inzerovanou sluzbu, ale
ani predem zaplacene
auto, ktere jsme 5 dni museli z delegatky na Kanarskych ostrovech
doslova dolovat, nejen ze jsme jako Cesi meli oddelenou jidelnu
od ostatnich turistu (Nemci, Anglicane...)
nejen ze jsme misto apartmanu s klimatizaci a vyhledem na more dostali ctyrluzkovy pokoj na urovni
zamestnanecke ubytovny, v prizemi a s vyhledem do zadniho traktu kuchyne.
Po navratu a na nasi stiznost s pozadavkem
vraceni pomerne casti zaplacenych penez za nesplneni inzerovanych sluzeb nam bylo po 2 urgencich a 2
mesicich dorucena strucna odpoved, ze pokud nejsme se
sluzbami CK Fischer spokojeni, tak se mame priste
obratit na jinou cestovni kancelar.
Arogance par excelence. Ani slovo omluvy,ani
koruna zpatky.
Tento dopis jsem zaslal do MF Dnes ale i primo
panu Fischerovi do jeho poslanecke kancelare ale zadnou odpoved jsem
nikdy neobdrzel.
Takze jak vidite, dopadl jste jeste dobre. Jak
rikaval muj otec, vse je v lidech. Nad podobnou aroganci, s jakou jste se
setkal, se dnes jiz dovedu s usmevem povznest.
Stejne jako vy s Cedokem i ja
dnes vim, ze s CK Fischer jiz nikdy nikam
nepojedu.
Ale bohuzel siroky usmev pana Fishera je stale
pro mnoho lidi dostatecnym magnetem a zarukou "solidnosti".
Doporucuji sledovat nabidku CK Interhome, zajistit si pres ne ubytovani, pripadne letenky a o zbytek se postarat radeji
sam.
Predejdete tak zklamani a usetrite i nemalo
penez za lajdacke sluzby.