Může Česká republika vydělávat z turistiky více než Rakousko?
Pokračování diskuse
Na příspěvek Vratislava Kusky na toto téma v v Britských listech z 13. února a a v BL z 6. února reagoval Aleš Mueller:
Mate pravdu, ale jsou zde jiste limity
Marketing a reklama (o ktere pisete predevsim) maji velky vliv, ale nikoliv nekonecny.
CR nema Alpy a ostatni ma zhruba stejne jako Rakousko (vice mene). Je naivni si myslet, ze by Rakousko nepouzivalo marketing na prilakani hostu a navstevniku, a ze by stacilo CR jen zlepsit svuj marketing a dostihlo, predstihlo by Rakousko.
Slivovice ve Vsetine (a na Morave, pivo v Plzni a Cechach, rybniky - ve kterych se jiz neda koupat) nemohou nahradit 10.000 km vleku v Rakousku.
Drive, nez zacneme verit tomu, ze marketing vse zvladne, jake tedy ma ceska republika vyjmecnosti proti Rakousku, aby mohlo nahranit vypadek lyzovani ?
Mnoho jsem toho nenasel, vyda to tak za 1.000 az 3.000 km vleku, vic proste ne.
Kde nic neni, tam ani marketing nic nebere.
Prave neexistence Alp (lyzovani je velmi nakladne a drahe) a temer stejna rovnost mezi CR a Rakouskem v ostatnim znamena, ze vice mene (i kdyby na cestovni ruch ridili marketingovi mágove) bude VZDY jisty rozdil mezi CR a Rakouskem.