čtvrtek 9. března

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z poslední doby Rozbor problému:
  • Jak Britské listy policie asi moc nevyšetřuje (František Roček) Sdělovací prostředky:
  • Zneužívají americká média svobody projevu? Odpověď ředitelce TV Prima:
  • Soukromé regionální a lokální televizní vysílání do televize veřejné služby nepatří (Nikolaj Savický, ČT) České televize:
  • Zpravodajství televizí patřilo loni kriminalitě (InnoVatio.cz) Reakce:
  • K házení vajíček na Madeleine Albrightovou (Jiří Zlatuška, rektor Masarykovy univerzity) Skrytá reklama v českém tisku:
  • Šerlok v Právu chybí (Štěpán Kotrba)
  • Znovu cestovatelský reklama v Právu: Bundle věčného jara (Štěpán Kotrba)
  • Jak časopis Ekonomická revue Hospodářství nabízí podnikům skrytou placenou reklamu (Petr Paleta) Reakce:
  • O házení vajíček a o českém jazyce (Aleš Kastner)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Šerlok v Právu chybí

    Štěpán Kotrba

    název: Vysílačka v autě prozradila zloděje
    datum: 8. 3. 2000
    médium: Právo, str. 4
    rubrika: Kronika dne
    autor: Jiří Růžička

    V Plzni odcizený osobní automobil se díky systému "Sherlock" podařilo objevit až v Prostějově bezpečnostní službě Bedea (http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ares/ares_det.cgi?pce=1580230&por=1&prg=or&t ext=html&JS=1&datak=15.02.2000 -pozn. aut.) z Kroměříže.

    Právu sdělil ředitel a jednatel této agentury ještě mnoho dalších podrobností. Houby se zřejmě staral o to, zda nenaruší čerstvě zahájené vyšetřování Policie v Prostějově. Hlavně když zpropagoval jím provozovaný systém "Sherlock".

    Mluvčí Policie v Prostějově se odmítla s redaktorem Práva bavit vůbec, anonymní "zdroj" z okresního úřadu vyšetřování naopak informaci "legalizoval". Že ho redaktor Růžička čtenářům neprozradil, není divu. Takový poklad aby uvnitř Policie prstíčkem hledal...

    Toto je základní sdělení prvních několika vět článku (titulek přes tři sloupce), který je uveřejněn v středečním Právu.

    Článek je podepsán autorem, tudíž nemůže být tedy označen jako inzerce.

    Výrobková i firemní reklama, čouhající z něj jako sláma z bot, dává tušit, že kvalifikace editora je mizivá či redakce Práva vůbec nemá vnitřní směrnice na lokalizaci skryté reklamy.

    Třetí možnost, kerá mne napadá, by takto suše sdělena zakládala svou skutkovou podstatou trestný čin neodůvodněného obvinění - pomluvy a poškozování "dobrého jména" redakce.

    Nechám tedy na důvtipu čtenářů si domyslet, co mě právě teď napadlo. Už dnes se ale dá říci, že v počtu špatně skrytých reklam Právo vede pomyslný žebříček "seriózních" deníků našeho seriálu.

    Jak je vidět, Šerlok v Právu chybí. Kdyby nechyběl, neměl by editor z ostudy kabát. A ekonomický ředitel Borgisu špatné spaní a možná i "blbou náladu".

    Nebo ne?

    Mimochodem, ačkoliv pan Marek dostal ode mne mailem článek o cestovatelské reklamě CK FISCHER ihned, kdy vyšel, doposud se nevyjádřil. Inu, kšeft je kšeft.


    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|