čtvrtek 9. března

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z poslední doby Rozbor problému:
  • Jak Britské listy policie asi moc nevyšetřuje (František Roček) Sdělovací prostředky:
  • Zneužívají americká média svobody projevu? Odpověď ředitelce TV Prima:
  • Soukromé regionální a lokální televizní vysílání do televize veřejné služby nepatří (Nikolaj Savický, ČT) České televize:
  • Zpravodajství televizí patřilo loni kriminalitě (InnoVatio.cz) Reakce:
  • K házení vajíček na Madeleine Albrightovou (Jiří Zlatuška, rektor Masarykovy univerzity) Skrytá reklama v českém tisku:
  • Šerlok v Právu chybí (Štěpán Kotrba)
  • Znovu cestovatelský reklama v Právu: Bundle věčného jara (Štěpán Kotrba)
  • Jak časopis Ekonomická revue Hospodářství nabízí podnikům skrytou placenou reklamu (Petr Paleta) Reakce:
  • O házení vajíček a o českém jazyce (Aleš Kastner)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Nebylo by dobré vyhradit pro prostituci médii na internetu virtuální koutek?

    Jak časopis Ekonomická revue Hospodářství nabízí podnikům skrytou placenou reklamu

    Petr Paleta

    Motto: "Před třemi lety jsme začali vydávat hospodářskou revui Central European Economic Review. Přitom jsme zjistili, že někteří naši konkurenti slibují, že budou přednostně tisknout články o těch podnicích, které jim zadají inzerci. My něco takového přirozeně neděláme. Ocitl jsem se v podivné "pedagogické" roli, když jsem musel vysvětlovat středo a východoevropským reklamním agenturám, že je rozumnější číst náš časopis, že ho budou čtenáři pro jeho nezávislost a objektivnost brát vážněji než konkurenci."

    Frederick Kempe, šéfredaktor evropské mutace časopisu Wall Street Jorunal, viz Listy č. 4/1996, str. 42.


    Vazeny pane Culiku,

    nechcete o sobe napsat za par korun propagacni clanek? Jako prispevek k diskusi o nezavislych ceskych mediich Vam posilam neco, co mi dokonce nevyzadane pristalo v postovni schrance.

    S pozdravem

    Petr Paleta

    PS: Pro prostituci je v Praze vyhrazena Perlovka. Nestalo by zato vyhradit nejaky virtualni koutek pro prostituci medii ?


    Nakladatelství a vydavatelství

    Panská 8

    110 00 Praha 1

    tel./fax/záznam: 24212648, e-mail: aleda@login.cz náš dopis zn.: A  395/2000

    v Praze dne: 6. 3. 2000

    Vážený pane,

    na základě našeho telefonického rozhovoru Vám zasíláme naši nabídku. Ekonomická revue Hospodářství je měsíčník pro ekonomickou publicistiku, určený pro ekonomy a manažery, který má celorepublikový dosah. Ze 75 % je distribuován předplatitelům, 25 % je určeno pro direct mail (je zasílán na vybrané adresy firemní, podnikové a finanční sféry). Předplatiteli časopisu jsou podnikatelé, manažeři, firmy, podniky, banky a další finanční instituce, státní správa, ústřední státní instituce, komory, svazy, asociace, odborné a vysoké školy, veřejné okresní a městské knihovny, ústavy. Vzhledem k uvedené struktuře předplatitelů (hodně knihoven) je počet čtenářů možné pouze zhruba odhadnout - na 30 000 až 40 000. Obsahem časopisu jsou analýzy, komentáře, rozbory, diskuse, praktické zkušenosti, prognózy, chystané i přijaté legislativní změny atd. z různých oblastí ekonomiky, naší i zahraniční.

    V letošním ročníku zavádí naše redakce ve spolupráci s příslušnými sdruženími pravidelnou rubriku, jejíž existenci - vzhledem k nárůstu počtu uživatelů internetu - si vlastně vynutili čtenáři časopisu sami. Jedná se tedy o reakci na poptávku pod heslem "O internetu se hodně mluví, ale málo ví". V článkové části časopisu bychom proto rádi v této souvislosti představili co nejvíce témat, souvisejících s internetem. Tyto materiály pak chceme v přílohové části doplňovat barevnou komerční přílohou, v níž by jednotlivé firmy představily svou konkrétní nabídku a její zvláštnosti a výhody. Vzhledem k zaměření našeho periodika máme zájem na tom, aby se v této příloze prezentovaly firmy spíše formou propagačních (P. R.) článků, než klasickou reklamou, proto jsme se rozhodli naši nabídku cenově zvýhodnit. Cena jedné tiskové strany pro reklamu v našem časopise je 35 000 Kč, pro připravovanou barevnou komerční přílohu jsme ji snížili o více než třetinu - na 20 000 Kč (bez DPH). Pro konkrétní představu: jedna strana (formát zhruba A 4) obnáší cca 8000 znaků (včetně mezer) textu, to znamená při prezentaci firmy v barevné komerční příloze je třeba "odečíst" z uvedeného rozsahu textu plochu věnovanou ilustracím a logu firmy, čili délku textu úměrně zkrátit.

    Jsme samozřejmě připraveni naši nabídku přizpůsobit Vašim individuálním požadavkům.

    Přivítáme rovněž i autorské články zaměstnanců Vaší firmy k jednotlivým tématům problematiky Internetu.

    Těšíme se na případnou spolupráci.

    S pozdravem

    Mgr. Jitka Bláhová

    Ekonomická revue Hospodářství



    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|