Britské listy


úterý 3. července

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z poslední doby Mohl by takovéto problémové pořady "pro lidi" vysílat i Český rozhlas?
  • Jak se dostat z nezvládnutelných dluhů (BBC) Pochybná kvalita poskytovaných služeb:
  • Selhání cestovní kanceláře Fischer nebylo výjimečné (Jindřich Dvořák) Postavení žen:
  • V Afghánistánu fungují tajné školy pro dívky Drogy:
  • Londýnská police přestává stíhat držitele marihuany Člověk a svět:
  • Je podstata lidské existence duchovní? (Eugen Haičman) Česká televize:
  • Otevřený dopis redakce publicistiky ČT: "Do ČT se vrací cenzura" (Jan Tobiáš, Martin Schmarz) Dopis Milanu Knížákovi do Rady České televize:
  • Hrobové ticho nad Člověkem v tísni (Jindřich Dvořák) Na konec školního roku:
  • Úplné znemravnění školství. Rozhovor s nestorem českých učitelů Bohumilem Sedláčkem, třetí část, Ivo Fencl) Zadluženost ČR:
  • Matení veřejnosti aneb inventura dluhů se konat nebude? (Martin Kunštek)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Špatná kvalita poskytovaných služeb II

    Selhání cestovní kanceláře Fischer nebylo výjimečné

    Jindřich Dvořák

    Vazena pani Havelkova,

    Nic si z toho nedelejte, nejste zdaleka sama, kdo svou zkusenost z CK Fischer jiz nema v umyslu v budoucnu zopakovat.

    Zde najdete nasi zkušenost a zde najdete specializovanou stranku, kde jsou dalsi zkusenosti s onim podnikem pana senatora Fischera:

    http://www.volny.cz/problemfischer/problemfischer/".

    A jako bonbonek pridam cerstvou zkusenost meho byvaleho spoluzaka. Nechal se pres veskera nejenom ma varovani ovlivnit a ukecat svou manzelkou a v kvetnu .t.r. odjel na tyden na Mallorcu. Ani on se nedockal predem zaplaceneho auta na letisti, i on jej dostal az o 3 dny pozdeji na zaklade duraznych reklamaci.

    Misto apartmanu v bungalovu v zahrade hotelu jej s odvolanim na podminky v katalogu odvezli do hotelu vzdalenem ne 15, ale 95 km od hlavniho mesta a dostal 2 jednoluzkove pokoje s pristylkami, ktere nebyly ani propojeny, takze sve deti musel chodit kontrolovat pres chodbu.

    Navic tento hotel byl 2 hvezdickovy, (placeny byl 3*) vzdaleny 2 km od more (placeny byl priplatek za vyhled na more) s kontinentalni snidani a veceremi vyberem z menu (placeno bylo stravovani svedskymi stoly) delegatka se tam za cely tyden neobjevila, jeji telefon byl celou dobu hluchy.

    A aby toho nebylo malo, kdyz si jeho syn porezal nohu o strep na zahrade, tak lekar, ke kteremu odjeli, rekl, ze si musi osetreni zaplatit.

    Budiz, ale s pojistovnou se dohaduje dodnes,protoze ta mu rekla, ze ve smluvnich podminkach s CK Fischer musi v pripade nutnosti vyhledat pouze a jen smluvni lekare, o kterych je meli delegati CK Fischer informovat.

    Ze na to delegatka jaksi "zapomnela", snad ani nemusim dodavat......takze zrejme, pokud nejake penize dostane, urcite ne vsechny, protoze si "dovolil" pouzit pohotovostni sluzby.......

    Kdyz s ulevou odjizdel, mel pocit, ze je vsem problemum konec ale to by nesmel jet s CK Fischer.

    Na letisti mu oznamili, ze s predem domluvenou skupinou nepoleti v 16,15 ,ale ze poleti s dalsi skupinou - ve 2,10 v noci, pry na nej jaksi nezbylo misto v letadle.

    Ale ani to nakonec neplatilo, v dusledku zpozdeni letadla z Prahy odleteli az v 5 hodin rano. Mozna blahove ocekaval, ze dostanou za tuto komplikaci alespon obcerstveni, ze se jim treba nekdo omluvi nebo se zepta, zda neco nepotrebuji.

    Ale kde ze, ve 14,00 dostali od delegatky letenky a od te doby o nikom z CK Fischer neslyseli.

    Znacne rozladeny se hned druhy den obratil se stiznosti telefonicky do Prahy ale o nejake omluve nebo kompenzaci nepadlo ani slovo. Pry,at posle stiznost postou,ze se k ni vyjadri.....

    Ani na doporucenou postou zaslanou stiznost neobdrzel dodnes zadnou odpoved.

    Dnes jiz "vychladl", ale je to opet jen dalsi v dlouhe rade lidi, kteri udelali svou zkusenost se sirokym profesionalnim usmevem pana Fischera, na ktery stale velmi mnoho lidi sazi jako na zaruku jakesi "solidnosti".

    Mozna tento clovek byl diky svym sluzbam uspesny v Nemecku, kdy svou kancelar skutecne ridil osobne a jiste dbal na dobrou povest sveho jmena. Ale dnes, kdy jeho kancelare nejen v CR, ale i v zahranici ridi jeho ruzni reditele a zastupci a on se jiz venuje pouze sve senatorske "praci", je zrejme, ze o tom, co se v jeho firme deje,nema dostatek informaci a asi jej to ani nezajima .

    To jiz neni o kvalite, ale o kvantite a osobni neschopnosti jeho spolupracovniku, o kterych tak rad tvrdi, ze jsou to "profesionalove".

    Nejenom ja jsem posilal take dopis do jeho senatorske kancelare, kde jsem jej na tyto nedobre zkusenosti s jeho CK upozornil a ocekaval jsem nejakou odpoved.

    Vysledek je takovy, ze na odpoved uz dnes ani necekam........

    Co vsak delam velmi dusledne,je to, ze vsechny sve zname velmi durazne varuji, aby nenaleteli sirokemu usmevu tohoto cloveka a rozhledli se dukladne po nabidkach ostatnich, treba i zahranicnich CK.

    Nekteri si vsak nedaji rici a mne pak jen mrzi, ze i oni casto ziskaji velmi podobne zkusenosti.

    Nepreji jim to, nejsem nijak skodoliby, jen mne to utvrzuje v tom, ze ma zkusenost, stejne jako zkusenost vase, neni bohuzel zdaleka ojedinela.

    Ja osobne jiz radeji jezdim na dovolenou vetsinou individualne, vetsinou si zajistuji ubytovani od Interhome a cestu a pojisteni si zajistuji sam, ale loni jsem zkusil jet na Baleary s nemeckou CK Neckermann a byl jsem vice nez spokojeny.

    Ceny byly za stejny typ zajezdu vyrazne levnejsi nez Fischer, jen jsme museli jet k odletu do Vidne. Ale kvalita sluzeb a servis v miste byly na urovni, o ktere se nam ani nezdalo, a tato zkusenost ponekud delsi cestu na letiste ve Vidni bohate kompenzovala.

    Vyuzivali jsme ubytovani a sluzby spolecne s nemeckymi turisty a setkali jsme se na hotelu i s turisty od Fischera z nasi republiky.

    Uprimne receno, bylo mi jich trochu lito, zejmena, kdyz jsem poslouchal jejich pripominky a videl je, jak bezradne stale nekam telefonuji, na neco cekaji a stale neco resi.

    Kdyz jsme diskutovali, bylo videt, ze vetsina z nich jela rovnez s CK Fischer casto poprve a naposledy...

    Muj tatinek rikaval, ze vse je v lidech a u CK Fischer je toto pravidlo videt vice nez zretelne.

    Zaplat a vypadni. Neco se ti nelibi ? Drz hubu a neotravuj. Stejne od nas zadne penize nedostanes zpatky, mame dost silne a dobre placene pravniky. A vzdy se najde dost lidi, kterym se bude dovolena s nami libit. Vzdyt prece "Fischer vam nabizi vic......"



    Britské listy

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|