pátek 26. června

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv z ČR České volby:
  • Proč volby takhle dopadly? (Jiří Jírovec)
  • Jen hlupák se dvakrát spálí o tatáž kamna. Jak je možné, že lidé stále věří strašáku návratu komunismu? (František Bachan)
  • ČSSD by měla jít do opozice (Petr Klimeš) Česká televize:
  • Stává se Dagmar Havlová českým Danem Quaylem? (Tomáš Pecina) Reakce:
  • Základem demokracie je právo občana vyjádřit svůj názor (Vratislav Kuška) Česká politika:
  • Jak se jedná v českém parlamentě - výňatky z internetových záznamů pro pobavení Reakce:
  • Ještě k debatě o školství (Marek Houša) Internet:
  • Britská vláda se pokusí regulovat internet Zdraví:
  • Náklonnost ke kouření je daná geneticky Reakce:
  • Havárie autobusu: Pan Čulík si zase neověřil informaci (Jan Halva)
  • K nehodě francouzského autobusu (Josef Kaderka)
  • K nehodě francouzského autobusu: Dva způsoby myšlení - který je lepší? (Vratislav Kuška)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Ještě k debatě o školství

    Marek Houša

    Pane Jirovce,

    Ani vase omluva na konci vasi poznamky k debate o skolstvi me neodradila od toho, abych si postezoval na vytrzeni mych nazoru z kontextu.

    Zvlast to, ze jste si vybral citaci prikladu o marketingovem uvazovani zpusob jakym jste s tim nalozil me rozladilo. Chyba je ale asi na me strane - nemel jsem takovy priklad pouzivat. Tem kdo mene pozorne ctou mohl ulpet v pameti prave jen takovy provokativni nazor, ackoliv nevyjadruje podstatu sdeleni. Uznavam ze nadpis clanku k tomu svadi- ale ten zformuloval pan Culik ... Mimochodem nadpis vaseho clanku je v textu reflektovan kde?

    K platum ucitelu. Beru vas argument, ale zaroven me napada hned nekolik cest jak ho zrelativizovat. Abych se vam priznal, poslouzila mi zminka o  platech ucitelu jen jako odrazovy mustek k upozorneni na  nutnost lepe materialne vybavit ucitele strednich a zakladnich skol k vyuce. Zatim si nemohou volne kopirovat kolik a ceho chteji, nemaji dobre vybavene knihovny, nemaji volny pristup k internetu vcetne audiovizualnich pomucek. Nejmodernejsi metodou predvadeni je promitani rucne sepsanych poznamek z folii zpetnym projektorem.

    Ale jen v pomuckach to neni, je to i o schopnosti reditelu davat ucitele dohormady, zorganizovat ve sborovnach dobrou atmosferu spoluprace atd.

    Cenim si vaseho postrehu o fascinanci rodicu ditem hrajicim si s  modernimi hrackami- technologiemi, ktere rodicum nahani hruzu. Ale nepodcenoval bych to. Ja sam jsem se stal odbornikem na automatizaci a  na implementaci informacnich systemu take diky tomu, ze jsem si mohl s  ruznymi pocitaci hrat od mladi.

    Naprosto nesdilim vas nazor o vyznamu uceni se nazpamet. Pokud jste to tedy myslel tak, jak ja to pochopil. Ackoliv, ted me napada, ze  by to zakladalo opodstatneni pro nazev vaseho clanku- Komenský postavený na hlavu.

    Marek Houša



    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|