Skrytá reklama VI. - tentokráte zase v Právu
Tvorba a užití propagace editorem Práva?
Jeden z našich čtenářů listoval dnešním denním tiskem, a ejhle - co to
nevidí:
Docela malinkatý článeček, u článečku adresa, u adresy telefon, u
telefonu
fax. A dokonce i jako důkaz pokroku e-mailová schránečka... !
Pod článkem, propagujícím docela bezostyšně (jistě vynikající)
služby firmy
OMNIEGO je podepsán někdo, skrývající se za šifrou (jn). Je to inzerce nebo
to není inzerce?
Plný text posledního článku z včerejšího dne:
Psychologie pro manažery
Omniego Praha uspořádá dvoudenní seminář Sociální psychologie pro
manažery.
Je určen všem, kteří se chtějí naučit rychle analyzovat chování
obchodních
partnerů a účinně tak napomoci dosažení svých cílů. Termíny semináře jsou 5.
až 6. dubna, 12. až 13. května a 6. až 7. června. Posluchači se mj. seznámí
s následujícími tématy: základy interpersonální komunikace, kognitivní
psychologie, empatie, nonverbální komunikace, tělo jako zrcadlo emocí,
afekty, asertivita, odezírání, manwatching podle Morrise, haló efekt,
fyziognomie jako signál, strategie komunikace s cizinci, jednání se
zahraničními obchodními partnery na domácí i cizí půdě, politická
korektnost, národní zvyklosti, přípustné odchylky od místních norem. Podniky
a organizace mohou využít nabídky výuky přímo na pracovišti, přizpůsobené
jejich profesním požadavkům. Přihlášky a bližší informace: Omniego Praha,
Tererova 1350/7, 149 00 Praha 4, telefon a fax (02) 67 91 50 68. E-mail:
omniego@seznam.cz.
Analýzou starších vydání Práva vyšel najevo zajímavý seznam za posledních
několik dní:
16.02.2000 Právo 21 Analýza podnikových financí
17.02.2000 Právo 12 Jak uspět na veletrzích
18.02.2000 Právo 18 Optimální struktura firmy
21.02.2000 Právo 12 Jak propagovat svou firmu
23.02.2000 Právo 18 Rekvalifikace na pečovatelky
24.02.2000 Právo 12 Jak změnit pracovní postupy
25.02.2000 Právo 13 Tvorba a užití propagace
28.02.2000 Právo 16 Jak zvládnout komunikaci
29.02.2000 Právo 19 Psychologie pro manažery
Dovolím si poznamenat maličkost.
Inzerce se platí. Z příjmu z inzerce odevzdává a.s. Borgis (ale také všechny
ostatní redakce) daně.
V případě, že neoznačí inzerci jako inzerci, ale jako článek - např.šifry
(jn) , daní je méně a méně. Chudák ministr financí...
Není daňový únik trestným činem? Za několik dní je to plocha skoro celé
tiskové strany.
Jak má zvládnout komunikaci s finančním odborem Borgisu
sofistikovaných triků
neznalý úředník FÚ? Nejlépe je, když mu jeho nadřízení podají přihlášku na
docela užitečný seminář firmy OMNIEGO: Jak zvládnout komunikaci...
Pozornému čtenáři nezbývá než poděkovat. Pokud si začnou čtenáři deníků,
publicistických týdeníků, ale i diváci televize pozorněji všímat toho, CO
SLEDUJÍ, začnou se různé mediální manipulace míjet účinkem. A to bude dobře.