středa 1. března

O B S A H

Co je nového v České republice:

  • Komentovaný přehled zpráv Odkazy:
  • Výběr nejzajímavějších článků z poslední doby Sdělovací prostředky:
  • Britské zpravodajské studio ITN popírá, že zfalšovalo televizní záběry z Bosny
  • BBC nedostala právo vybírat dodatkový poplatek pro vybudování digitálního vysílání Česká politika a Evropská unie:
  • Nezaměstnanost (Ivan Hoffman) Česká politika:
  • Zklamání z Unionistů (Petr Jánský) Sdělovací prostředky:
  • Skrytá reklama VI. - tentokráte zase v Právu (Štěpán Kotrba) Česká společnost:
  • Hvězdárna a hasič (Ivan Hoffman) Sdělovací prostředky:
  • Ohrozí regiony provoz či dokonce existenci kulturní veřejnoprávní stanice? (Kateřina Fričová, ředitelka televize Prima)
  • Kanadský precedens hrozí také TV Nova /Jan Lipšanský) Čeští lékaři:
  • Co vlastně potřebuje české zdravotnictví? (Vladimíra Bošková) Diskuse:
  • Ještě k panu Motlovi a  způsobu "vědecké komunikace" (Ivan Vagner) Bytová otázka:
  • Takže jsme s byty zcela v pohodě? (Petr Novotný)
  • Nové byty jsou dnes v ČR pro normální lidi zcela nedostupné (Václav Špika) Češi v Americe:
  • Vzkaz (Jiřina Fuchsová)



    Ikona pro Vaši stránku...

    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|


  • Skrytá reklama VI. - tentokráte zase v Právu

    Tvorba a užití propagace editorem Práva?

    Štěpán Kotrba

    Jeden z našich čtenářů listoval dnešním denním tiskem, a ejhle - co to nevidí:

    Docela malinkatý článeček, u článečku adresa, u adresy telefon, u telefonu fax. A dokonce i jako důkaz pokroku e-mailová schránečka... !

    Pod článkem, propagujícím docela bezostyšně (jistě vynikající) služby firmy OMNIEGO je podepsán někdo, skrývající se za šifrou (jn). Je to inzerce nebo to není inzerce?

    Plný text posledního článku z včerejšího dne:

    Psychologie pro manažery

    Omniego Praha uspořádá dvoudenní seminář Sociální psychologie pro manažery.

    Je určen všem, kteří se chtějí naučit rychle analyzovat chování obchodních partnerů a účinně tak napomoci dosažení svých cílů. Termíny semináře jsou 5. až 6. dubna, 12. až 13. května a 6. až 7. června. Posluchači se mj. seznámí s následujícími tématy: základy interpersonální komunikace, kognitivní psychologie, empatie, nonverbální komunikace, tělo jako zrcadlo emocí, afekty, asertivita, odezírání, manwatching podle Morrise, haló efekt, fyziognomie jako signál, strategie komunikace s cizinci, jednání se zahraničními obchodními partnery na domácí i cizí půdě, politická korektnost, národní zvyklosti, přípustné odchylky od místních norem. Podniky a organizace mohou využít nabídky výuky přímo na pracovišti, přizpůsobené jejich profesním požadavkům. Přihlášky a bližší informace: Omniego Praha, Tererova 1350/7, 149 00 Praha 4, telefon a fax (02) 67 91 50 68. E-mail: omniego@seznam.cz.

    Analýzou starších vydání Práva vyšel najevo zajímavý seznam za posledních několik dní:

    16.02.2000 Právo 21 Analýza podnikových financí
    17.02.2000 Právo 12 Jak uspět na veletrzích
    18.02.2000 Právo 18 Optimální struktura firmy
    21.02.2000 Právo 12 Jak propagovat svou firmu
    23.02.2000 Právo 18 Rekvalifikace na pečovatelky
    24.02.2000 Právo 12 Jak změnit pracovní postupy
    25.02.2000 Právo 13 Tvorba a užití propagace
    28.02.2000 Právo 16 Jak zvládnout komunikaci
    29.02.2000 Právo 19 Psychologie pro manažery

    Dovolím si poznamenat maličkost.

    Inzerce se platí. Z příjmu z inzerce odevzdává a.s. Borgis (ale také všechny ostatní redakce) daně.

    V případě, že neoznačí inzerci jako inzerci, ale jako článek - např.šifry (jn) , daní je méně a méně. Chudák ministr financí...

    Není daňový únik trestným činem? Za několik dní je to plocha skoro celé tiskové strany.

    Jak má zvládnout komunikaci s finančním odborem Borgisu sofistikovaných triků neznalý úředník FÚ? Nejlépe je, když mu jeho nadřízení podají přihlášku na docela užitečný seminář firmy OMNIEGO: Jak zvládnout komunikaci...

    Pozornému čtenáři nezbývá než poděkovat. Pokud si začnou čtenáři deníků, publicistických týdeníků, ale i diváci televize pozorněji všímat toho, CO SLEDUJÍ, začnou se různé mediální manipulace míjet účinkem. A to bude dobře.



    |- Ascii 7Bit -|- PC Latin 2 -|- ISO Latin 2 -|- CP 1250 -|- Mac -|- Kameničtí -|